eprintid: 431 rev_number: 5 eprint_status: archive userid: 2 dir: disk0/00/00/04/31 datestamp: 2008-02-14 15:16:46 lastmod: 2013-11-06 10:26:05 status_changed: 2008-02-14 15:16:46 type: bookPart metadata_visibility: show creators_name: Thürlemann, Felix title: Die Farbe in der Malerei: symbolischer und semi-symbolischer Bedeutungsmodus ispublished: pub subjects: ddc-750 divisions: i-9 cterms_swd: Malerei cterms_swd: Farbe abstract_translated_lang: eng date: 1984 date_type: published publisher: Mouton id_scheme: DOI id_number: 10.11588/artdok.00000431 schriftenreihe_cluster_id: sr-8 schriftenreihe_order: 004 ppn_swb: 1347419799 own_urn: urn:nbn:de:bsz:16-artdok-4318 language: ger bibsort: THURLEMANNDIEFARBEIN1984 full_text_status: public volume: 3 place_of_pub: Den Haag pagerange: 1389-1396 book_title: Semiotics Unfolding: Proceedings of the Second Congress of the International Association for Semiotic Studies, Vienna, July 1979 editors_name: Borbé, Tasso oa_type: green title_lat: Die Farbe in der Malerei: symbolischer und semi-symbolischer Bedeutungsmodus themen: T14 citation: Thürlemann, Felix (1984) Die Farbe in der Malerei: symbolischer und semi-symbolischer Bedeutungsmodus. In: Borbé, Tasso (Hrsg.): Semiotics Unfolding: Proceedings of the Second Congress of the International Association for Semiotic Studies, Vienna, July 1979, Bd. 3. Den Haag, Mouton 1984, pp. 1389-1396 document_url: https://archiv.ub.uni-heidelberg.de/artdok/431/1/Thuerlemann_Farbe_1984.pdf