title: How to tell my child? Strategies used in current Chinese school textbooks to transmit the normative view on history creator: Müller-Saini, Gotelind description: Englische Übersetzung von: Müller-Saini, Gotelind: "Wie sag ich's meinem Kinde? Strategien zur Vermittlung eines normativen Geschichtsbildes in zeitgenössischen chinesischen Schulbüchern". In: Heidelberger Jahrbücher 2008, S. 189-206. date: 2013 type: Book Section type: info:eu-repo/semantics/bookPart type: NonPeerReviewed format: application/pdf identifier: https://archiv.ub.uni-heidelberg.de/volltextserverhttps://archiv.ub.uni-heidelberg.de/volltextserver/15415/1/how%20to%20tell%20my%20child_with%20images_pdf.pdf identifier: DOI:10.11588/heidok.00015415 identifier: urn:nbn:de:bsz:16-heidok-154158 identifier: Müller-Saini, Gotelind (2013) How to tell my child? Strategies used in current Chinese school textbooks to transmit the normative view on history. [Book Section] relation: https://archiv.ub.uni-heidelberg.de/volltextserver/15415/ rights: info:eu-repo/semantics/openAccess rights: http://archiv.ub.uni-heidelberg.de/volltextserver/help/license_urhg.html language: eng