Directly to content
  1. Publishing |
  2. Search |
  3. Browse |
  4. Recent items rss |
  5. Open Access |
  6. Jur. Issues |
  7. DeutschClear Cookie - decide language by browser settings

Lernen durch Prüfen – Einfluss der Erstellung von Multiple-Choice-Fragen auf das Lern- und Arbeitsverhalten sowie die Lernergebnisse von Studierenden

Brox, Daniel Matthias

[img]
Preview
PDF, German
Download (99Kb) | Terms of use

Citation of documents: Please do not cite the URL that is displayed in your browser location input, instead use the persistent URL or the URN below, as we can guarantee their long-time accessibility.
Item Type: Abstract of a Dissertation
Supervisor: Jünger, Dr. med. Jana
Date of thesis defense: 21. May 2012
Date Deposited: 26. Sep 2012 15:43
Date: 2011
Faculties / Institutes: Medizinische Fakultät Heidelberg > Dekanat der Medizinischen Fakultät Heidelberg
Subjects: 610 Medical sciences Medicine
Uncontrolled Keywords: Innere Medizin
About | FAQ | Contact | Imprint |
OA-LogoLogo der Open-Archives-Initiative