1. Home
  2. Search
  3. Fulltext search
  4. Browse
  5. Recent Items rss
  6. Publish

Kunstgeschichte goes Social Media. Laien optimieren eine Bilddatenbank - mit einem digitalen Spiel

Kohle, Hubertus

In: Aviso : Zeitschrift für Wissenschaft und Kunst in Bayern, Nr. 3 (2011), pp. 38-43

[img]
Preview
PDF, German Print-on-Demand-Kopie (epubli)
Download (4MB) | Lizenz: Creative Commons LizenzvertragKunstgeschichte goes Social Media. Laien optimieren eine Bilddatenbank - mit einem digitalen Spiel by Kohle, Hubertus underlies the terms of Creative Commons Attribution - ShareAlike 3.0 Germany

| Preview
For citations of this document, please do not use the address displayed in the URL prompt of the browser. Instead, please cite with one of the following:
Document type: Article
Version: Secondary publication
Date Deposited: 10 Jan 2013 14:41
Faculties / Institutes: Research Project, Working Group > Individuals
DDC-classification: Arts
Controlled Subjects: Kunst, Geschichte, Computerspiel, Soziale Software, Social Tagging
Subject (classification): New Media
Aesthetics, Art History
Countries/Regions: Germany, Switzerland, Austria
Paper series:
SeriesVolume
Schriften von Hubertus Kohle51